Jelena noveller: Noveller om paret Justin Bieber & Selena Gomez

Direktlänk till inlägg 14 april 2013

More than Distance between us Trailer + handling

Av selenatornoveller - 14 april 2013 20:03

Hej, här kommer trailern ni väntat på!!    Det kommer ta en stund innan själva novellen kommer börja eftersom desigen inte är klar men håll ut! Kolla novellen igen nästa månad eller något. Då kommer säkert desigen vara klar. Förhoppningsvis komer en liten sneak peak på bloggen så ni inte blir så trötta och alldrig kollar in bloggen igen...  PS: Jag har skapat en ny blogg på blogg.se men om det inte funkar byter jag till bloggplatsen igen :)

Här kommer trailern:

 Handling:

Selena och Demi har varit bästa kompisar och oskiljaktiga ända sedan födseln. Selenas pappa flyttade när hon var liten och hon och Sammy (hennes syster) bodde med sin mamma. Men när Sammy dog blev hennes mamma så ledsen att de flyttade till London och startade ett nytt liv. När Selena slutar skolan åker hon tillbaka till Demi i Kanada men det hon inte vet är att Demi var ihop med den kände Justin Bieber.

Selena gillade inte det eftersom hon visste att Justin var en badboy men hon ville inte såra Demi så hon låtsades vara okej med att de var ihop. Men sen började hon få känslor för Justin hon inte kan hantera. Demi blir förkrossad när hon får reda på det och Selena och Demi blir osams. Vem kommer Justin välja i slutändan och kommer Demi och Selena någonsin bli vänner? Alla svar kommer finnas i den pågående novellen more than distance between us.


KOMMENTERA VAD NI TYCKER OM TRAILERN (första gången jag gjort en så jag hoppas ni gillar den)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av selenatornoveller - 30 april 2013 18:47

        Har bytt blogg!!!   första kapitlet på nya novellen är uppe!   Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här här här Här här Här här Här h...

Av selenatornoveller - 13 april 2013 11:42

  Så grym låt (lyssna gärna medan du läser)   2 månader Senare Jag suckade nöjt medan Justin lätt kysste min nacke. Jag älskade verkligen när han gjorde det på morgonen. Jag la mig om på rygg och slog upp ögenen och stirrade upp i take...

Av selenatornoveller - 9 april 2013 19:30

Jag harklade mig extra högt. "Okej Fanny. Jag måste dra. Puss." sa Ashley och knappade av samtalet.  "Nu drar vi." sade jag förväntansfullt. Vi hade låtsats att gå till skolan och så fort pappa gått hade vi sprungit in igen och planerat men d...

Av selenatornoveller - 5 april 2013 18:03

         "Ja, det var ju jättekul att få huvudvärk" suckade hon ironiskt. "Gör det ont?" undrade jag och kysste henne på huvudet. "Aj, Mhm" hon gned sig på huvudet. "Du måste vila och sova. Kom" jag förde henne upp och la ner henne i sängen. "Ju...

Om novellen:

Selena har precis träffat Justin efter hans turné när en massa problem uppstår. Kommer verkligen Selena och Justin göra slut? eller kommer Selena och Milly bli vänner och kommer hon bli svartsjuk på Tiffany bara för att hon och Justin umgås? Svaren får du i den pågående novellen: As Long As You Love Me. Har verkligen alla sagor ett bra slut....

 

Fråga?




 

 

Selenaworld

För att se min Selena Gomez blogg klicka på bilden nedan:


Omröstning

Gillar du den nya designen?
 Ja
 Nej
 sådär
 kunde vara bättre

Sök i bloggen

Arkiv

2012:

Oktober

November

 

 

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards