Jelena noveller: Noveller om paret Justin Bieber & Selena Gomez

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2012

As long as you love me 2. What hapenned?

Av selenatornoveller - 20 oktober 2012 16:17

 

 


Jag kröp under täcket och jag märkte att Selena hade blivit iriterad. Jag kysste henne på nacken så hon fnittrade till. "Kom här" sa jag och la mig ovanpå henne. Hon tog armarna vid min nacke och pressade hennes läppar mot mina. Kyssen var lång och passionerad och plötsligt låg vi där med bara underkläder och skrattade vilt. tills vi blev störda... ett par ungdomar vi min ålder hade krossat ett fönster och sen hörde jag hur Selena

skrek.

 
Jag vaknade i ett vitt rum, inte hemme inte hos Justin utan i ett sjukhus. Jag hade en grå tröja på mig och jag skymtade 2 ansikten en läkare och Justin. Han smekte mitt hår och läkaren började förklara vad som hänt. Tydligen hade fönstret krossats och jag hade får ett par sår av glas bitarna. Jag var yr och läkaren sa åt mig att vila. Jag somnade och när jag vaknade igen var en sjuksköterska där och fixade med ett par saker. 

 

"När kan jag åka hem?" frågade jag henne och min röst lät lite hes.

"Imorgon kan du det men du behöver vila" svarade hon utan att se på mig.

Jag nickade.Dörren öppnades och mamma och Bryan kom, jag berättade vad som hänt och kramade om dom.

Nästa dag åkte jag hem... ensam för att Justin var på en intervju så han kunde inte sjutsa mig.

När jag kom hem hälsade Baylor på mig. Han hade blivit så stor på sistonde... 

"Baylor jag minns hur liten du var!" sa jag till honom och han skällde.

Jag smsade Justin att jag var framme och uppdaterade facebook.

Mina fans skickade en massa snälla saker och jag blev genast glad. Idag skulle jag till Justins konsert och sedan skulle det bli en enkel efterfest.

De flesta jag känner skulle vara där Alfredo Kenny Ryan Ashley (Tisdayle) Ashley (C) osv.

 

Jag fick lite skuldkänslor för att jag lämnat Selena ensam på sjukhuset men hon visste hur viktig intervjuen var för mig. Efter intervjuen skulle vinnaren av "Träffa Justin bieber i en dag!" utses. Vinnaren var en tjej som hette Milly hon hade bruna ögon och svart hår med en kort klänning. Välldigt söt.

"He...ee..j" fick Milly fram när jag träffade henne.

"Hej Milly!" Sa jag och kramade henne. Hon blev röd om kinderna och täckte ansiktet med håret.

Vi pratade lite och hon verkade trevlig och vi skrattade nog mest.

Vi åkte till det stället där min konsert skulle vara. Det var ganska stort men jag blev inte nervös. Kanske jag hade blivit van vid turnén...  Jag öva lite på dansen och tog på mig mina scen kläder. Stylisterna fixade håret och jag väntade på att tiden skulle gå.

"Hej bro" sa Ryan som stod bakom mig.

"Tja" svarade jag och gjorde ett handlag med honom.

Jag fuktade mina läppar och i ena sekunden hade någon hoppat upp på min rygg.

"Hejsan gullunge" sa Selena

Hon hoppade ner från min rygg.

"Hej Sel!" sa jag och kysste henne. Men den varade inte länge för Kenny kom fram till oss och sa att jag skulle gå ut på scen nu. Jag hörde fansen de skrek mitt namn, och jag sprang ut mot publiken.

.

 

Konserten tyckte jag kändes ovanligt kort. Jag hade ju själv vart på typ på två av Justins konserter.

Justin kom in bakom scen han kramade Selena och pratade med Kenny sen gick han fram till mig.

"Ska du följa med på efterfesten?" Sa Justin

"Ehh, ja..." Sa jag osäkert. Justin flinade och sa att vi skulle åka dit nu.

Jag följde med och jag hade ingen aning om att den skulle hålla hus i Justin drew Biebers hus!!!

När vi kom in i huset började alla jubla. En fotograf to ett par bilder på oss och Justin to ett steg närmare mig och la handen runt min midja. Jag rodnade men vägrade visa det så jag log så jag visade mina tänder.

 

Efter det (när festen var slut) så frågade Justin om jag skulle vilja sova i ett av gäst rummen. Självklart svarade jag ja och jag drog in min väska där. Rummet var stort och flottigt jag tittade mig runt och satt på sängen. Jag bytte om till pyjamas och läste en bok tills jag slöt mina ögon och somnade djupt. Nästa morgon vaknade jag och satte en tofs mitt på huvudet. Jag hörde att Selena och Justin var i köket så jag slängde snabbt på mig mina kläder och gick ut ur rummet. Selena märkte mig först och sa godmorgon Justin vände sig om rufsig i håret och gjorde detsamma. Vi åt frudkost i en pinsam tysnad tills Selena sa: "Vad coolt att du vann tävlingen asså att träffa Justin!"

"Jo, jag kunde inte tro det själv" sa jag och log lite. Efter frudkosten så åkte jag hem, dagen innan när jag träffade Justin så fick jag hans nummer och han hade skickat ett meddelande:

Hej Milly! Jag glömde att säga om du skulle vilja gå på en strand fest idag (kl. 17.00) Selena och Jag hoppas att du kmr Ses - JB

Jag tvekade lite men bestämde mig för att jag skulle gå. När jag kom hem så väljde jag kläder jag tog en enkel tröja och svarta shorts + under en rosa bikini om vi skulle bada.

När jag kom fram såg jag Justin direkt. Han vinkade till mig att komma dit jag gick med obestämda steg med mina flipp flopps. "trodde inte du skulle komma!" sa Justin och flinade

"Jag med" Sa jag och log. Jag bytte om till bikini eftersom alla var vid vattnet, bara jag och Justin stod på stranden nästan. Justin tittade på mig, jag såg in i hans ögon och i ena sekunden kysste han mig på kinden en lång stund. Justin sprang iväg sen, efter Selena....

 

____________________________________________________________________________________

Ändrar namn på novellen till as long as you love me tror det kommer att passa bättre!

 


 
 
Maria

Maria

21 oktober 2012 19:16

Lagt till dig nu. ☺

http://shakeitupfan.bloggplatsen.se

selenatornoveller

22 oktober 2012 14:48

Ska göra det nu!

 
zendayablogg

zendayablogg

21 oktober 2012 21:11

SV: Tack detsamma! Visst kan vi det. Kommentera på min blogg när du har länkat så länkar jag dig med. :)

http://zendayadaily.blogg.se

 
zendayablogg

zendayablogg

22 oktober 2012 19:11

Länkat dig med nu :)

http://zendayadaily.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av selenatornoveller - 30 april 2013 18:47

        Har bytt blogg!!!   första kapitlet på nya novellen är uppe!   Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här här här Här här Här här Här h...

Av selenatornoveller - 14 april 2013 20:03

Hej, här kommer trailern ni väntat på!!    Det kommer ta en stund innan själva novellen kommer börja eftersom desigen inte är klar men håll ut! Kolla novellen igen nästa månad eller något. Då kommer säkert desigen vara klar. Förhoppningsvis komer en ...

Av selenatornoveller - 13 april 2013 11:42

  Så grym låt (lyssna gärna medan du läser)   2 månader Senare Jag suckade nöjt medan Justin lätt kysste min nacke. Jag älskade verkligen när han gjorde det på morgonen. Jag la mig om på rygg och slog upp ögenen och stirrade upp i take...

Av selenatornoveller - 9 april 2013 19:30

Jag harklade mig extra högt. "Okej Fanny. Jag måste dra. Puss." sa Ashley och knappade av samtalet.  "Nu drar vi." sade jag förväntansfullt. Vi hade låtsats att gå till skolan och så fort pappa gått hade vi sprungit in igen och planerat men d...

Om novellen:

Selena har precis träffat Justin efter hans turné när en massa problem uppstår. Kommer verkligen Selena och Justin göra slut? eller kommer Selena och Milly bli vänner och kommer hon bli svartsjuk på Tiffany bara för att hon och Justin umgås? Svaren får du i den pågående novellen: As Long As You Love Me. Har verkligen alla sagor ett bra slut....

 

Fråga?




 

 

Selenaworld

För att se min Selena Gomez blogg klicka på bilden nedan:


Omröstning

Gillar du den nya designen?
 Ja
 Nej
 sådär
 kunde vara bättre

Sök i bloggen

Arkiv

2012:

Oktober

November

 

 

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards