Jelena noveller: Noveller om paret Justin Bieber & Selena Gomez

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2012

As long as you love me 3. I can't belive this

Av selenatornoveller - 22 oktober 2012 14:53

 

 


Han vinkade till mig att komma dit jag gick med obestämda steg med mina flipp flopps. "trodde inte du skulle komma!" sa Justin och flinade "Jag med" Sa jag och log. Jag bytte om till bikini eftersom alla var vid vattnet, bara jag och Justin stod på stranden nästan. Justin tittade på mig, jag såg in i hans ögon och i ena sekunden kysste han mig på kinden en lång stund. Justin sprang iväg sen, efter Selena....

 

    
Jag sprang och sprang, egentligen visste jag inte vart men jag ville bara därifrån. Hur kunde Justin kyssa en annan tjej (även fast det var på kinden?) Jag kände hur tårarna började komma. Jag slank igenom en liten väg men sen kom jag fram till ett stopp! Det fanns ingen stanns att "fly" och jag hörde någon springa och jag visste redan vem det var.

"Jag är så ledsen Selena!" hörde jag Justin säga och sedan stannade han och flåsade.
"Ja, det borde du vara!!" Röt jag mot honom. Det blev tyst och jag kände hur tårarna rann ner över mina kinder.
Jag snyftade och Justin kom fram till mig och jag grät vid hans axel.


"Det kommer att årdna sig.." Viskade Justin men det ändrade ingenting! Jag var fortfarande rasande på honom. 

"Varför gjorde du det?" svarade jag med gråten i rösten.

"... Jag vet inte riktigt, gumman" Svarade han och jag såg att han funderade även fast det var mörkt. Jag met mig i läppen ganska löst och gick. Justin gick tätt bakom mig.

"Jag åker hem..." sa jag till slut när jag stått vid bilen ett tag med Justin berdvid mig.

Jag tittade på honom och jag såg att han verkade förtvivlad. Jag klev in i bilen och åkte iväg.
 Be alright spelades på radion men jag stängde inte av jag torkade tårarna och satte gasen i botten. Jag bestämde mig att inte åka till mitt och Justins gemensamma hus jag behövde tid att tänka... själv.

Jag blev lättad när jag kom hem, jag lade mig i sängen och täckte ansiktet i mina händer. Mobilen pep, jag tog ur den ur fickan och kollade smset det stod:

Hej Selena! Kan du komma till studion imorgon vi har en ny låt och undrar om du kan lyssna på den?
- StudioCity

Jag svarade att jag kunde det för antagligen skulle Justin annars komma hit för att "trösta" mig och jag har verkligen ingen lust att prata med honom, han svek mig och får skylla sig själv. Jag blev snabbt trött och borstade tänderna.

Jag tittade mig i spegeln, jag kände mig... annorlunda alltså mer än vanligt.

 


 

Nästa dag skulle jag på ett möte. Jag ville träffa Selena men hon skulle väl bara stänga igen dörren framför näsan på mig så jag gick på mötet. Mötet kändes som en evighet. Jag lyssnade egentligen inte känslorna bara bubblade jag var arg på mig själv för att jag kysste Milly på kinden men hennes ögon... ja jag förstår inte själv.

Jag grubblade lite och fuktade läpparna flera gånger. I smyg checkade jag min mobil inget missat samtal. Jag kollade twitter, Selena hade postat något nytt!

 Posted of Selena: I studion... Igen kul att hänga här igen, Ny musik lyssnar... gillar det jag hör!!
 Jag suckade, Selena var i studion och jag kunde inte hälsa.


Däremot fick jag ett nytt sms det var Milly jag ville inte öppna meddelandet men gjorde det i alla fall.


Hej Justin, ville bara säga att jag är så sjukt ledsen för det som hände igår jag hoppas det kommer gå bra med Sel. Jag skulle inte följt med till festen det är mest mitt fel. Jag hoppas vi ses någon gång - Milly


Jag visste inte vad jag skulle skriva tillbaka eller om jag till och med skulle det så jag väntade med det.

Efter mötet blev jag lättad några affärs snubbar kom för att prata med mig och jag stannade en stund.

Kenny kom fram till mig. "Ey, vart var du på festen igår kväll" Sa han undrande.
 Jag visste inte vad jag skulle svara så jag sa bara att Selena mådde dåligt.

"Okej" Sa han sen och pratade med affärs killarna. Var det meningen att jag skulle känna dem?

Efter det åkte jag hem till mitt och Selenas gemensamma hus.


 

Den nya sången var bra och vi bestämde oss att öva på den om en vecka. När jag åkte därifrån visste jag direkt vart jag skulle åka. Jag knackade på dörren och efter några minuter öppnades den.

"Jag är ledsen.. för att jag överreagerade" sa jag tyst innan han hann svara.

"Kom in" svarade Justin och jag gick in. Innan han stängde dörren kysste han mig ödmjukt och jag besvarade kyssen direkt, utan att jag var riktigt redo. Vi avslutade kyssen efter en stund och han log mot mig.

"Betyder det där att vi fortfarande kan vara tillsammans?!" frågade jag förhoppnings fullt.

"Varför inte?" frågade han mig och kysste mig på huvudet. Nästa dag vaknade jag och det första jag såg var Justin.

Jag log och utan att jag märkte det tog han en bild. Jag brydde mig inte så himla mycket.

 

Efter vi ätit fudkost åkte vi till Ashley (T) för att hon skulle ha ett party.

När vi kom hade Alfredo och några andra kommit. Ashley sa att vi kunde gå ner till stranden och alla tyckte det var okej. Alfredo och jag pratade lite.


 

Efter strand festen hade jag åkt hem lill syrran var hemma och så fort jag kom hem ropade hon "Milllllly, Millly!"

"Hej, hur har det varit idag då?!" Sa jag och lyfte henne

"Bra!!!" Sa hon och skrattade. Jag gick till köket och hälsade på mamma. Jag hade ingen pappa kan man säga för han bara "försvann" när jag var liten så jag växte upp med mamma och sedan min lillasyster. Hon heter Miranda och var som en liten myra, springer hit och dit och skojjar och speciellt busar. Jag undrade hur det gick med Selena och Justin.. det ända jag såg var att Selena sprang med Justin efter och Sedan försvann dom in i en liten smal gång.

______________________________________________________________________________________

Jag vet att det inte blev långt men jag tror att kapitlerna kommer bli korta för annars kommer jag inte hinna med läxorna och skolan längre...

Kommentera gärna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 




 
 
zendayablogg

zendayablogg

22 oktober 2012 19:12

Åhhh!!! Din novell är för bra! Har aldrig läst folks noveller på bloggar osv. Brukar inte vara intresserad, men fasnta för din! Sjukt bra! :)

http://zendayadaily.blogg.se

 
Isabelle

Isabelle

25 oktober 2012 08:55

Fin blogg! :) Just nu har jag 50% rea på alla sorters designbeställningar!

http://mehelpyouwithdesign.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av selenatornoveller - 30 april 2013 18:47

        Har bytt blogg!!!   första kapitlet på nya novellen är uppe!   Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här här här Här här Här här Här h...

Av selenatornoveller - 14 april 2013 20:03

Hej, här kommer trailern ni väntat på!!    Det kommer ta en stund innan själva novellen kommer börja eftersom desigen inte är klar men håll ut! Kolla novellen igen nästa månad eller något. Då kommer säkert desigen vara klar. Förhoppningsvis komer en ...

Av selenatornoveller - 13 april 2013 11:42

  Så grym låt (lyssna gärna medan du läser)   2 månader Senare Jag suckade nöjt medan Justin lätt kysste min nacke. Jag älskade verkligen när han gjorde det på morgonen. Jag la mig om på rygg och slog upp ögenen och stirrade upp i take...

Av selenatornoveller - 9 april 2013 19:30

Jag harklade mig extra högt. "Okej Fanny. Jag måste dra. Puss." sa Ashley och knappade av samtalet.  "Nu drar vi." sade jag förväntansfullt. Vi hade låtsats att gå till skolan och så fort pappa gått hade vi sprungit in igen och planerat men d...

Om novellen:

Selena har precis träffat Justin efter hans turné när en massa problem uppstår. Kommer verkligen Selena och Justin göra slut? eller kommer Selena och Milly bli vänner och kommer hon bli svartsjuk på Tiffany bara för att hon och Justin umgås? Svaren får du i den pågående novellen: As Long As You Love Me. Har verkligen alla sagor ett bra slut....

 

Fråga?




 

 

Selenaworld

För att se min Selena Gomez blogg klicka på bilden nedan:


Omröstning

Gillar du den nya designen?
 Ja
 Nej
 sådär
 kunde vara bättre

Sök i bloggen

Arkiv

2012:

Oktober

November

 

 

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards