Jelena noveller: Noveller om paret Justin Bieber & Selena Gomez

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2012

As long as you love me 6. Back again

Av selenatornoveller - 27 oktober 2012 13:37

 

 

Justin skulle göra någonting..., jag faktiskt inte visste. Jag brydde mig inte om det, jag fick bara inte missa det där!!! Jag sprang in i badrummet och struntade i att dusha istället fick jag bara ta deo och parfym. Jag struntade i att sminka mig och efter ett par minuter kom Justin in. Jag satte snabbt på mig några trasiga Jeans och tog min väska. Jag for ut till vardagsrummet och tog ett par gamla boots jag haft i ett par år som var slitna och behövde kastas. Jag kollade på klockan, 25 minuter kvar.. jag insåg att jag aldrig skulle hinna om inte ett fort mirakel skulle hända.

 

"Vad jag har saknat skolan! äntligen tillbaks" sa jag när vi kom fram.

"Ärligt" sa Mandy och tittade underligt på mig. "Jag menar ju att träffa alla andra" sa jag och vi gick in.

När vi kom fram till klassrummet var de flesta där. Jag kände nästan alla men var inte vän med någon... ja, förutom Mandy ju. Jag satte mig på en bänk längst bak så jag inte fick så mycket uppmärksamhet. Jag är nämligen väldigt blyg.

En kille jag sett förut satte sig ned bredvid mig och vi började prata. Inget lyckat samtal, jag lät han mest prata.

När skolan äntligen slutat gick jag och Mandy till en glassbutik i närheten.

"Bääästa glassen i stan" tjöt hon medan hon åt sin mjukglass.

"Min morbror äger stället så jag brukar ibland få gratis" sa jag till Mandy och åt lite av glassen jag tagit.

 

"Vad coolt!" sa Mandy och gjorde en gest med händerna.

"Aa, jag vet" svarade jag och skrattade.

"Så det var kul att träffa Jutin bieber?!"

"Ja.., det var väl roligt" sa jag försiktigt.


 

Jag gasade och struntade i om jag körde för fort. Jag sprang in i lokalen och kom precis i tid. Jag såg Jennifer Stone, David deluise och Gregg Sulkin. Jag hälsade på alla och snart kom resten.

Jag var lättad över att jag hann dit annars skulle det verkligen bli pinsamt.
David Henrie kunde inte komma för han arbetade med en film vilket jag tyckte var ganska synd..

När jag fick manuset började jag läsa lite och det var väl okej. Jag la in en bild på Facebook twittrade "Where Back" och fick många retweets. Då började mötet. Det var inte som ett allvarligt möte utan vi skojade mycket. Jag pratade med Jennifer Stone som satt bredvid mig.

 

Jag petade bort lite nagelack på ena fingret. Jag hade inte bytt det på en vecka och jag märkte att jag behövde klippa dem!

Efter 2 timmar slutade "mötet" och jag åkte hem. När jag äntligen kom fram fick jag ett sms som jag öppnade glatt.


Hej Sel! Jag undrar om du skulle vilja hänga med på stan i eftermiddag! Asså och fira halloween?- Chloe


Egentligen skulle jag bara vilja vara hemma och slappa men jag älskar verkligen halloween så jag bestämde mig att åka dit. Jag bjöd Milly också och hon skulle komma.

Jag tittade på mina skrotiga kläder och suckade. Jag bytte om till i alla fall något snyggare men jag hade inte så mycket kläder i mitt och Justins hus... Jag tog något enkelt och kollade mig i spegeln. En helt vanlig look helt enkelt.


 

Jag tittade på klockan, 14.03 jag hade varit där i exakt 6 timmar, jag hade ätit frukost där som tog en timme typ. Ja, att vara tillbaks kändes inte jätte bra. Jag suckade högt och kollade mobilen igen. Nytt sms från Selena, jag satte mig bekvämt i soffan i studion och kollade igenom smset.

Hej Justin, Jag ska till stan så bli inte orolig om jag inte är hemma när du kommer. Älskarej - Selena G

Jag kände hur humöret började sjunka men Fredo avbröt mina tankar. En tjej med långt kastanj brunt hår kom in genom dörren.

"Em, Det här är Tiffany, en praktikant här" sa Alfredo och nickade mot henne.

Jag hälsade på henne när hon kommit fram till oss. Tydligen var hon van med kändisar för hon brydde sig inte om att jag är känd vilket var bra. Tiffany skulle bara vara praktikant i max en månad.

"Vart bor du?" frågade jag henne efter att vi pratat en stund.

"Ehh, vid Santa Monica" svarade hon kort.

"Det är inte så långt från mitt hus vi kanske ses" sa jag

"Mm, kanske" sa hon och jag höjde ögonbrynet, det var som om hon döljde någonting.

 


 

Jag kom fram till shoppingcentret på några minuter med Milly. Jag hade rätt där stod Chloe och pratade med Gwen. Så fort hon såg mig småsprang hon till mig. "Var är alla andra?" frågade jag Chloe.

"Ja trevligt att se dig med! de är där" sa hon skämtsamt och pekade sedan mot bion.

"Vi ska se den nya halloween filmen men jag väntade på dig med Gwen, dom andra står i kön" fortsatte hon och log.
"Tack, Chloe" svarade jag och kramade henne.

"Varsågod"

"Vem är det här då?" frågade Gwen och jag anade att han menade Milly.

"En kompis bara!" sa jag och vi gick sedan mot biosalongen.

Filmen var rolig och vi kom ut skrattandes.

Vi såg en halloween affär och klädde ut oss och skojade. Jag klädde ut mig till mumie och köpte ett par solglasögon som jag behövde eftersom mina andra var trasiga. Jag passade på att köpa något till Justin, till slut valde jag 5 ljuslyktor som såg ut som pumpor.

När jag kom hem träffade jag Justin och någon jag aldrig sett förut...

 

___________________________________________________________________________________

Superkort jag vet. Blev inte heller så stolt över detta kap men jag hoppas ni kommer gilla det!!!!!

GLAD HALLOWEEN!!!

   

Kommentera gärna! blir glad när jag får alla fina kommentarer :)

 



 
 
Selma

Selma

29 oktober 2012 17:03

Gör du gratis headers?

http://va?

selenatornoveller

29 oktober 2012 17:06

Ja det gör jag. Man kan beställa gratis headers av mig gratis. Det är bara att mejla mig på: Selenaworld.annabelladaily@hotmail.se!
- Selenatornoveller

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av selenatornoveller - 30 april 2013 18:47

        Har bytt blogg!!!   första kapitlet på nya novellen är uppe!   Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här här här Här här Här här Här h...

Av selenatornoveller - 14 april 2013 20:03

Hej, här kommer trailern ni väntat på!!    Det kommer ta en stund innan själva novellen kommer börja eftersom desigen inte är klar men håll ut! Kolla novellen igen nästa månad eller något. Då kommer säkert desigen vara klar. Förhoppningsvis komer en ...

Av selenatornoveller - 13 april 2013 11:42

  Så grym låt (lyssna gärna medan du läser)   2 månader Senare Jag suckade nöjt medan Justin lätt kysste min nacke. Jag älskade verkligen när han gjorde det på morgonen. Jag la mig om på rygg och slog upp ögenen och stirrade upp i take...

Av selenatornoveller - 9 april 2013 19:30

Jag harklade mig extra högt. "Okej Fanny. Jag måste dra. Puss." sa Ashley och knappade av samtalet.  "Nu drar vi." sade jag förväntansfullt. Vi hade låtsats att gå till skolan och så fort pappa gått hade vi sprungit in igen och planerat men d...

Om novellen:

Selena har precis träffat Justin efter hans turné när en massa problem uppstår. Kommer verkligen Selena och Justin göra slut? eller kommer Selena och Milly bli vänner och kommer hon bli svartsjuk på Tiffany bara för att hon och Justin umgås? Svaren får du i den pågående novellen: As Long As You Love Me. Har verkligen alla sagor ett bra slut....

 

Fråga?




 

 

Selenaworld

För att se min Selena Gomez blogg klicka på bilden nedan:


Omröstning

Gillar du den nya designen?
 Ja
 Nej
 sådär
 kunde vara bättre

Sök i bloggen

Arkiv

2012:

Oktober

November

 

 

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards