Jelena noveller: Noveller om paret Justin Bieber & Selena Gomez

Direktlänk till inlägg 23 november 2012

As long as you love me 14. A perfect AMA?

Av selenatornoveller - 23 november 2012 14:28

 

 

Jag rynkade pannan och tittade upp. Jag fick se en perfekt kropp och ett par underbara hasselnöts ögon... JUSTIN "Jag förstår att..." hann Justin säga innan jag hoppat på honom i en varm kram. Jag kysste honom passionerat en lång stund och han hade ramlat på golvet och jag ovanpå honom. Efter kyssen fnissade jag till, en av de lyckligaste stunderna i mitt liv..

 

"Aj" sa Justin efter en stund.

"Oj, gick det bra?" svarade jag oroligt och hjälpte honom upp. "Tror det" sa han och ställde sig upp och jag lutade mig mot honom. "Varför förlät du mig?" undrade han. "För att det här är en av de snällaste saker du har gjort mot mig... eller någon gjort mot mig!" sa jag och log mot honom.
Jag flämtade till. "Vad är det gullet?" frågade han. "Jag kan inte åka till AMA......." svarade jag. "Why?"

"För att jag inte beställt platser och nu är det ju försent" klagade jag. "Eye, don't be sorry. Vi kan mötas på efterfesten"

"Well... fine! Men jag kommer sakna dig" skratta jag.

 
  

 

"Jag vet inte om det här är en bra idé.." sa Candy när vi parkerat bilen vid AMA.

"Kom igen var inte en barnunge! Det kommer bli kul, kolla vad mycket folk det är ju" svarade jag och nickade mot folkmassan vid ingången till American Music Awards 2012. Jag tittade på min svarta klänning. Candy hade valt en svart och silver färgad klänning.

Jag sökte efter Justin bland folkmassan men såg honom inte. "Hur ska vi kunna komma in?" frågade Candy nervöst och tittade sig runtomkring.

Jag fick en idé och rusade till kön (fast tja, jag trängdes).

"Jag är assistent till Justin Bieber" sa jag till hon i biljett automaten.

"Bevis!" sa hon bestämt.

"Här" sa jag och tog fram meddelandet Justin skickade till mig. Sedan kollade hon bakom automaten telefon nummret om det stämde.

"Nå?" frågade Candy oroligt.

"Låt gå.. NÄSTA" sa hon och jag himlade med ögonen, vilken typ asså.

"Wow, It's party time!" sa jag och gjorde ett knäppt danssteg.

 

 

Jag tänkte på dagen jag haft med Kaylee. Det hade inte varit så dumt... faktiskt hade det vart kul. Först hade vi möts på gallerian och shoppat. Jag hade bara köppt ett par söta ballerina skor och en rosa blus (som var lika lång som en klänning), allt som behövdes för ama. Kaylee hade köppt en svart vit blus och inget mer. Efter det hade vi gått till en park och bara pratat dock hade massa människor tittat på oss eftersom vi satt vid en lekplats. Mina tankas avbröts av att en hög röst ropade:

"Och nästa pris går till..... JUSTIN BIEBER!!!" tredje gången programledaren sa det alltså hade Justin vunnit ama. Jag jublade och lyssnade på hans tal som inte var värst så långt. Jag hade suttit bakom honom, dock längre åt vänster.

Jag klappade händerna efteråt och festen var slut efter en stund. Jag suckade, jag trodde american music awards skulle vara betydligt roligare än så men aja. När jag var hemma var klockan ungefär halv elva. Jag suckade djupt men förvånades när jag hörde någon ropa: "Milly!!!!"

 

 

Jag letade efter Selenas ansikte bland folk massan (samt ett par fans som trängdes för att få en autograf av mig).

Jag tog fram min mobil och klickade på Contacts och sökte efter Sel och tryckte på call. Hon svarade förvirrat.

"Justin, vart är du? Ser inte dig" sade hon direkt.

"Jag står intill ingången till efterfesten... ey vänta ser dig nu" sa jag och la på. Jag sprang fram till henne och omfamna Selena bakifrån. Hon ryckte till och vände sig om. "Hey darling" skrattade hon och ett flin spreds på mina läppar. Jag kysste henne på kinden och hon tog min hand och vi gick hand i hand till festen. Jag tittade på hennes kläder, enkelt, en leopard halsduk och cool jacka. "Here comes one hour with Mikey Jackson!!" skrek festens DJ och jag drog Selena med mig till Scooter. "Wassup man?" sa han och gjorde vårt handslag. "Hei Selena" fortsatte han och hon gav honom en kram som svar. Jag gav Selena en dryck. "Den här smakar ju alkohol.. du vill väl inte göra mig full?" sa hon misstänksamt. "Kanske" skämtade jag och tog med henne upp till dansgolvet.

 

 

Jag satte mig ner tungt på Justins säng. Jag var utmattad och det var sent. "är du vaken?" frågade Justin pigg och kysste mig på pannan. Jag svarade inte utan tittade upp mot honom och log. Jag kysste honom mjukt och intensivt och han besvarade kyssen livfullt. Jag visste vad han ville. Han drog av sin tröja men hade en tunn t-shirt under. Han hade verkligen en dröm kropp. Jag skrattade till och la mig ner och ja... ni vet vad som händer sen.

 

___________________________________________________________________________________________

Klart! Hoppas ni njöt av kapitlet men hörni vart är KOMMENTARERNA? Jag hoppas jag får flera så KOMMENTERA!

Btw jag vet typ super kort kapitel men håll ut! nästa kommer snart ;D

 

 
 
Ingen bild

Maria

25 november 2012 22:59

Du är as bra på att skriva älskar värkligen den här novellen <3

 
Ingen bild

O

26 november 2012 17:43

Kan du inte skriva de delarna då de har sex! Alltså på detalj??? Jaja grymt skrivet längtar till nästa!!!

 
Filippa

Filippa

28 november 2012 18:44

ASBRAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! JAg ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR din novell grymt mycket!!!!!

http://www.filippa-eriksson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av selenatornoveller - 30 april 2013 18:47

        Har bytt blogg!!!   första kapitlet på nya novellen är uppe!   Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här här här Här här Här här Här h...

Av selenatornoveller - 14 april 2013 20:03

Hej, här kommer trailern ni väntat på!!    Det kommer ta en stund innan själva novellen kommer börja eftersom desigen inte är klar men håll ut! Kolla novellen igen nästa månad eller något. Då kommer säkert desigen vara klar. Förhoppningsvis komer en ...

Av selenatornoveller - 13 april 2013 11:42

  Så grym låt (lyssna gärna medan du läser)   2 månader Senare Jag suckade nöjt medan Justin lätt kysste min nacke. Jag älskade verkligen när han gjorde det på morgonen. Jag la mig om på rygg och slog upp ögenen och stirrade upp i take...

Av selenatornoveller - 9 april 2013 19:30

Jag harklade mig extra högt. "Okej Fanny. Jag måste dra. Puss." sa Ashley och knappade av samtalet.  "Nu drar vi." sade jag förväntansfullt. Vi hade låtsats att gå till skolan och så fort pappa gått hade vi sprungit in igen och planerat men d...

Om novellen:

Selena har precis träffat Justin efter hans turné när en massa problem uppstår. Kommer verkligen Selena och Justin göra slut? eller kommer Selena och Milly bli vänner och kommer hon bli svartsjuk på Tiffany bara för att hon och Justin umgås? Svaren får du i den pågående novellen: As Long As You Love Me. Har verkligen alla sagor ett bra slut....

 

Fråga?




 

 

Selenaworld

För att se min Selena Gomez blogg klicka på bilden nedan:


Omröstning

Gillar du den nya designen?
 Ja
 Nej
 sådär
 kunde vara bättre

Sök i bloggen

Arkiv

2012:

Oktober

November

 

 

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards