Jelena noveller: Noveller om paret Justin Bieber & Selena Gomez

Direktlänk till inlägg 19 december 2012

As long as you love me 18. My Favourite girl

Av selenatornoveller - 19 december 2012 18:00

 

 

"Min gäntleman" skojade hon och kysste mig mjukt på läpparna. Jag besvarade kyssen som var väldigt lång. "Du vet väl att jag älskar dig?" viskade hon emmelanåt. "Vet inte, bevisa det" svarade jag busigt och kyssarna hade utvecklats till hångel som pågick lång tid. Till sist låg alla kläder på golvet och Selena stönade då och då. Jag kysste henne vid örat så hon skrattade högt. "Okej, jag tror dig.. du älskar mig" Viskade jag i hennes öra. "Men inte mer än jag älskar dig"

    
"Vakna Justin!!" hörde jag och vaknade. Framför mig stod Selena som ruskade mig för att jag skulle vakna.

"Åh äntligen vaknade du, jag har ruskat dig som en galning!" klagade hon och jag gnuggade mig i ögonen.

"Förlåt gumman" mumlade jag som svar och satte på mina kläder som låg utspridda på golvet och på sängen. Selena sprang in på toaletten så jag passade på att checka mobilen.

Både Scooter och Usher hade skickat sms om att jag skulle ha en konsert, dock hade Alfredo också sagt det och informerade om att han skulle komma med. Jag skickade några svar samt ett sms till Tiffany.

Snart kom Selena ut med en hoodie och ett par mjukisbyxor på sig.

"Vad snygg du är" flinade jag och hon gjorde en retsam blick medan hon satte sig bredvid mig på sängkanten.

"Hey, vill du följa med till en konsert?" frågade jag.

"Em, jag kan inte, jag ska möta tjejerna ikväll..." svarade hon lågt och klämde upp ett leende på läpparna.

"Okey, vad ska ni göra" undrade jag nyfiket.

"Äsch vi tänkte överraska Taylor med en video" lade hon till "Men inget är planerat"
"Visst, jag måste gå" sa jag och gav henne en kyss som hon besvarade. En behaglig känsla flög vid ryggen mitt i kyssen.

"Jag har en present till dig" sa jag efteråt och hon rynkade pannan.

"Vadå?" frågade hon och kollade sig runtomkring för att säkert se den.

"Här" log jag och drog fram ett halsband som låg i min ficka.

" Du är världens bästa pojkvän!" log hon medan jag satte på det runt hennes hals.

 

Hon gav mig en släng kyss när jag gick ut. Jag fick en känsla att konserten skulle ta en evighet..

 

"Hej girlfriends" skrattade jag när Samantha och Gweny äntligen öppnade.

"Hej, kom in" svarade hon med ett brett leende på hennes läppar.

"Herregud. Vart har du hittat det där halsbandet?!" flinade Laura och granskade det.

"Ehm, jag vet inte. Justin köppte det" svarade jag fort och hoppades på att byta samtalsämne eftersom jag inte gillar att prata så mycket om mitt... eh... personliga liv.

"naww men det är ju gulligt" sa Francia. Jag nickade lugnt och vi gick mot danssalen.

"Taylor kommer älska överraskningen vi ska fixa åt henne!" fortsatte Francia som gick först.

"Absolut" sa jag och tog skivan jag bränt med 'I knew you were trouble'.

-

Det tog hela eftermiddagen+ kvällen att göra allt. Vi hade minst övat arton gånger innan vi filmat in men vi hade mest flamsat och tramsat.

Jag kollade på klockan som visade halv tio. "Yes jag kommer hinna"

 

Jag suckade, vi hade fått sluta extra tidigt och nu satt jag och glodde på när Mandy och Kaylee spelade brädspel.

"Vill du vara med?" sa Kaylee igen. Hon hade frågat den där frågan miljoner gånger och jag hade bara skakat på huvudet. Till slut hade jag tappat tålamodet och gått från vardagsrummet till ett av sovrummen som var mitt. Jag delade mitt rum med Mandy - som tur var - och hon hade ena halvan av rummet och jag hade den andra. Jag snöt mig i ett papper som låg på byrån och tittade äcklat på det gula snoret i pappret. Eww tänkte jag och kastade det. Jag satte mig på sängen och stönade lågt, jag hade fått ett sms från mamma:

Hej Mills!
 Nu när det snart är jul så tänkte jag att du kunde fixa en fest med Mandy! Jag vet att du kanske känner dig utanför nu när Kaylee tar Mandys uppmärksamhet men tänk på att de inte träffats på länge så ge henne en chans. Vem vet kanske är hon trevlig? I alla fall så kan ni planera festen till sammans. Luv You sweet heart - Mum

Det var som hon läste mina tankar. Jag funderade en stund om det där med festen men bestämde att inte göra något speciellt i år. Jag reste mig upp efter några minuter och traskade iväg till Mandy och Kaylee igen fast den här gången spelade de inte brädspel utan Liv Boy. "Får jag va med?" skämtade jag och satte mig ner i cirkeln de bildat.

"Varför skulle du inte!" sa Mandy och fick ett flin på läpparna.

Jag hade bestämt att ge Kaylee en chans trots allt.

 

 

Jag avslutade den sista låten och klockan var ungefär 10.10 Jag spang backstage där mamma stod och pratade med en ung tjej i tjugåårsåldern med svart/brunt långt hår.

"Sel?" utropade jag och Selena vände sig och och sprang fram till mig. Jag omfamnade henne snabbt och hon log så att hennes tänder lystes upp.

"What are u doing here babe?" frågade jag henne efter kramen.

"Jo, jag kollade klockan och insåg att jag kunde komma till din sista konsert! och då träffade jag Pattie" svarade hon och jag såg hur Pattie stod och såg på oss och vände sig sedan mot en personal.

"Good" sa jag och tog hennes händer samt pressade hon sina mjuka läppar mot mina i en ganska kort kyss eftersom jag sedan drogs iväg av Scooter som gick fram till några snälla fans som fått gå backstage. Jag tog typ fyra bilder, gav dom autografer och mitt spel som heter 'backstage pass' tror jag. Efteråt letade jag efter Selenas ansikte tills jag såg henne prata med Tiffany (som snabbt viskade något i hennes öra och kollade sedan på mig.

"oh Justin!" sa Selena och vände sig mot mig och Tiffany gick snabbt därifrån.

"Vad pratade ni om då?" frågade jag och höjde ögonbrynet.

"Äsch, inget" svarade hon "Vad ska vi göra nu?"

"Vet inte du bestämmer väl!" flinade jag.

Hon tänkte en stund innan hon ryckte på axlarna tungt.

"Kom" sa jag och tog hennes hand - samt förde henne mot parkeringen- där några galna fans stod även fast det var bakvägen.

"Följ med mig" skyndade jag och hoppade in i min bil.

"Vad ska vi göra nu?" undrade hon ännu en gång.

"Planera" svarade jag och gasade så att hon hoppade till.

"Oj, vad kul det ska bli" svarade hon ironisskt.

 

"Japp, jag tänkte vi skulle ordna en fest"


 

___________________________________________________________________________________
Skit kort kapitel men jag blev ganska nöjd med det (även fast det inte hände så mycket) men jag looovar att det kommer bli roligare! Nästa kapitel kommer väl i slutet på den här veckan eller tdigt nästa vecka så ni får väl se :)

Aja KOMMENTERA om hur du tyckte kapitlet/novellen är, vad du tror kommer hända, hur du vill nästa kapitel ska se ut. Jag accepterar alla önskemål och skulle bli riktigt nöjd och jag fick en!

Tack förresten för alla underbara kommentarer (fortsätt så).

*tidsinställt inlägg*

 
  



 
 
Ingen bild

Filippa

20 december 2012 20:18

SUUPERBRA!!!!

 
Filippa

Filippa

21 december 2012 20:22

NOVELLEN ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ BRA!!!!

http://www.filippa-eriksson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av selenatornoveller - 30 april 2013 18:47

        Har bytt blogg!!!   första kapitlet på nya novellen är uppe!   Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här här här Här här Här här Här h...

Av selenatornoveller - 14 april 2013 20:03

Hej, här kommer trailern ni väntat på!!    Det kommer ta en stund innan själva novellen kommer börja eftersom desigen inte är klar men håll ut! Kolla novellen igen nästa månad eller något. Då kommer säkert desigen vara klar. Förhoppningsvis komer en ...

Av selenatornoveller - 13 april 2013 11:42

  Så grym låt (lyssna gärna medan du läser)   2 månader Senare Jag suckade nöjt medan Justin lätt kysste min nacke. Jag älskade verkligen när han gjorde det på morgonen. Jag la mig om på rygg och slog upp ögenen och stirrade upp i take...

Av selenatornoveller - 9 april 2013 19:30

Jag harklade mig extra högt. "Okej Fanny. Jag måste dra. Puss." sa Ashley och knappade av samtalet.  "Nu drar vi." sade jag förväntansfullt. Vi hade låtsats att gå till skolan och så fort pappa gått hade vi sprungit in igen och planerat men d...

Om novellen:

Selena har precis träffat Justin efter hans turné när en massa problem uppstår. Kommer verkligen Selena och Justin göra slut? eller kommer Selena och Milly bli vänner och kommer hon bli svartsjuk på Tiffany bara för att hon och Justin umgås? Svaren får du i den pågående novellen: As Long As You Love Me. Har verkligen alla sagor ett bra slut....

 

Fråga?




 

 

Selenaworld

För att se min Selena Gomez blogg klicka på bilden nedan:


Omröstning

Gillar du den nya designen?
 Ja
 Nej
 sådär
 kunde vara bättre

Sök i bloggen

Arkiv

2012:

Oktober

November

 

 

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards