Jelena noveller: Noveller om paret Justin Bieber & Selena Gomez

Direktlänk till inlägg 5 februari 2013

As long as you love me 29. Losing you is losing myself

Av selenatornoveller - 5 februari 2013 13:15

   

Så fort Mandy kommit ut ur lokalen hade tårarna börjat välla nerför hennes kinder och det gjorde mig orolig att se henne så ledsen. Hon kramade om Kaylees mamma och smekte henne på ryggen. Till slut hade hon kommit fram till mig och fuktat läpparna."Ska vi gå?" frågade jag lugnt för att få henne på bättre humör. "Jag antar det" svarade hon tonlöst och tittade sig runtomkring. "Bra" skrattade jag och gick mot bilen. Hon torkade bort tårarna och satte sig vid ratten dock la hon inte hennnes brun blånda hår bakåt som hon alltid gör. Jag bet mig i läppen medan jag öppnade bilrutan så vinden fläktade lugnande och svalt i mitt hår


1 MÅNAD SENARE


Justin kysste mig snabbt på pannan innan vi gick hand i hand ut från tivolit. "Naee, tänk att du vann en björn åt mig!!" sa jag glatt och han la sin arm runt min nacke. "Sån är jag" svarade han själviskt. Jag himlade med ögonen och undrade vart vi skulle. "Kom" han höll stadigt om min hand och gick mot en klippa. "Justin.." oroade jag mig förfärat.

"Lugn, jag kommer inte putta ner dig" skämtade han. När vi kommit fram möttes min blick av solnedgången och havet.

Jag såg hur fåglarna flög i vindens takt.

"Fint va?" frågade han och mina tankar avbröts. "Absolut!" tjöt jag och kysste honom. Han besvarade kyssen passionerat och slutade den hastigt. "Vad är det?" jag höjde ögonbrynet. "Inget....." mumlade han och kollade bort bakom mig. Jag vände mig om och såg...inget. "Okej" jag tittade konstigt på honom men distraherades ännu en gång av solnedgången.

 

" O k "

 

Jag tittade sorgset på Mandy när hon intensivt spelade Subway Surfers i bilen. Jag var glad över att Fredrik - en av mina polare - kunde köra oss hem. Jag hade förklarat för honom och han hade blivit lika chockad som jag (om inte mera). Mandy och jag hade bestämt oss för att byta skola (igen) eftersom Mandy bara skulle bli mera deprimerad om hon gick på samma skola som Kaylee hade gått på. Själv var jag skit nöjd över att jag kunde åka hem och slippa uniformer och en massa obeskrivliga regler. Jag såg hur gubben på Mandys mobil skärm hoppade upp, duckade, sprang, rullade och vände sig om. Jag märkte hur jag började få yrsel och drack genast vatten. "Vi är framme" hörde jag Fredrik säga.

-

"Milly och Tiffany. Ni är ju båda nya så ni får sitta bredvid varandra och Mandy kan väl sitta bredvid Hannah" ropade läraren snällt och såg underligt nog sliten och sträng ut. Jag satte mig bredvid en tjej med brunt hår och bruna kristall klara ögon. Hon såg mycket dyster ut villket fick mig att tro att hon inte gillade skolan. Mandy satte sig bredvid en snobbig blondin med rosa dye som tuggade på ett tuggumi medan hon filade naglarna. Gemfört med Tiffanys söta tröja och kjol hade hon sönderslitna shorts och en genomskinlig tröja.

Jag längtade tills dagen skulle ta slut.  

 

Jag la på samtalet med Justin. Jag fattade inte ens varför han ringde. Jag ville bara lösa allt och sen står han bara där och hånglar med Tiffany! Jag suckade högt och tittade på bakgrunden på min mobil villket föreställde mig och Justin vid santa monica piren. Jag stönade och önskade att allt var som förut - innan han slog mig och jag sprang därifrån och röt: Jag hatar dig!!! - när jag och Justin gick på restauranger, såg shower och ja... lite annat förstås. Jag bet mig raskt i läppen och bet av en tugga av min macka jag köppt hos Subway. Justin hade bett om förlåtelse.., tänkt jag och orden surrade i mitt huvud:       Jag hatar dig!!!     Jag hatar dig!!!

"Fy faan. Skärp dig nu Selena! " murlade jag och tog en klunk av läsken på bordet. Jag reste mig och och förste undan tallriken samt glaset. Det enda i min tanke var Justin. Jag fattade det inte....hade jag fortfarande känslor för honom?!

 

" D o   i   s t i l l   h a v e   f e e l i n g s   f o r   h i m ? "

____________________________________________________________________________________

Nästa kapitel kommer antagligen komma den här veckan och sedan kommer en alla hjärtans dag special!!

Jag hoppas ni KOMMENTERAR och skickar frågor till mig.

koooooooooort kapitel men ville få klart allt LoL!

PS: ny design på g!

 
 
Ingen bild

Anonym

5 februari 2013 18:38

Fin blogg. Bra kapitel

 
Selenatorsforever

Selenatorsforever

6 februari 2013 18:07

Hejsan! Vi på http://selenatorsforever.blogg.se/ håller en tävling där du kan vinna ett skal som du designar helt själv! Tryck här http://selenatorsforever.blogg.se/2013/february/vill-du-vinna-ett-eget-skal.html#comment för att vara med och tävla! :)

http://selenatorsforever.blogg.se

 
Filippa

Filippa

6 februari 2013 20:20

BRAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.filippa-eriksson.bloggplatsen.se

 
becka

becka

10 februari 2013 20:27

Vill bara säga att du har en fin blogg och lycka till med ditt framtida skrivande :)
Själv blev min förra blogg hackad och förstörd men har startat upp en sprillans ny nu XD Men det är surt när något sådant händer, så jag hoppas att detta händer med din fina blogg. //kramisar Becka

http://www.beckapersson.blogg.se

selenatornoveller

12 februari 2013 16:37

Tackar tackar! Och hoppas det blir bättre med din nya blogg nu =>

 
Zelma

Zelma

11 februari 2013 14:38

vilket pogram har du andvänt tll bilderna till de olika kapitelena?

http://swaggiebiebz.bloggplatsen.se

selenatornoveller

12 februari 2013 16:37

photovisi.com

 
Zelma

Zelma

14 februari 2013 12:55

under vilken kategori? :)

http://swaggiebiebz.bloggplatsen.se

selenatornoveller

16 februari 2013 14:10

Va?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av selenatornoveller - 30 april 2013 18:47

        Har bytt blogg!!!   första kapitlet på nya novellen är uppe!   Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här här här Här här Här här Här h...

Av selenatornoveller - 14 april 2013 20:03

Hej, här kommer trailern ni väntat på!!    Det kommer ta en stund innan själva novellen kommer börja eftersom desigen inte är klar men håll ut! Kolla novellen igen nästa månad eller något. Då kommer säkert desigen vara klar. Förhoppningsvis komer en ...

Av selenatornoveller - 13 april 2013 11:42

  Så grym låt (lyssna gärna medan du läser)   2 månader Senare Jag suckade nöjt medan Justin lätt kysste min nacke. Jag älskade verkligen när han gjorde det på morgonen. Jag la mig om på rygg och slog upp ögenen och stirrade upp i take...

Av selenatornoveller - 9 april 2013 19:30

Jag harklade mig extra högt. "Okej Fanny. Jag måste dra. Puss." sa Ashley och knappade av samtalet.  "Nu drar vi." sade jag förväntansfullt. Vi hade låtsats att gå till skolan och så fort pappa gått hade vi sprungit in igen och planerat men d...

Om novellen:

Selena har precis träffat Justin efter hans turné när en massa problem uppstår. Kommer verkligen Selena och Justin göra slut? eller kommer Selena och Milly bli vänner och kommer hon bli svartsjuk på Tiffany bara för att hon och Justin umgås? Svaren får du i den pågående novellen: As Long As You Love Me. Har verkligen alla sagor ett bra slut....

 

Fråga?




 

 

Selenaworld

För att se min Selena Gomez blogg klicka på bilden nedan:


Omröstning

Gillar du den nya designen?
 Ja
 Nej
 sådär
 kunde vara bättre

Sök i bloggen

Arkiv

2012:

Oktober

November

 

 

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards