Jelena noveller: Noveller om paret Justin Bieber & Selena Gomez

Direktlänk till inlägg 4 mars 2013

As long as you love me 34. You're a troublemaker

Av selenatornoveller - 4 mars 2013 17:29

 

 

"Vad tycker du om klubben då?" Selena höjde ögonbrynen. de. "Kom" hon drog bort mig och hennes klänning glittrade i spotlighten. Snart stod en taxi och väntade på oss en bit bort. Hon kysste mig snabbt på kinden innan hon småsprang bort mot taxin. - När vi kommit hem gick Selena till kylskåpet och ställte fram 2 glas sprit som jag tog emot snabbt. Hon log. När vi druckit klart slängde hon en hastig blick på klockan. "Klockan är tolv" fnissade hon busigt. Jag trodde nog att vi båda 2 var fulla. Jag nickade och hon log busigt.


 

Jag höll ett fast grepp om madrassen medan Justin kysste mig dramatiskt. Jag ångrade intensivt att jag gått med på det men aja, nu var det väll bara att spela med. Eller? Jag märkte att han lämnade ett sugmärke vid halsen och jag tog ett djupt andetag. Han drog långsamt ner dragkedjan bakom min klänning och snart låg den någon stans på golvet.

Lika snabbt försvann resten av kläderna. Nu låg jag där, helt blottad framör honom. Det kändes ganska obekvämt men jag kände mig ändå rätt så trygg. Jag öppnade hans gylf medan jag kysste honom och han hjälpte mig få av hans byxor. Han kysste mig längre och längre ner mot min 'svaga punkt'. Jag stönade och kände att han log mot min hud. Han letade sig in i mig och jag bet mig löst i läppen för att inte stöna. Fuck.

Jag smekte han hår. "Justi.." flämtade jag och han drog sig ur mig. Jag stönade av njutning och kollade till slut på honom. Jag kysste honom ännu en gång och pillade med hans hängande halsband.

 

Jag smekte hans mage och rullade runt för att ha honom underst. Vi rörde oss rytmiskt upp och ner och jag märkte hur han pressade sig in i mig (igen). Han fuktade sina läppar och hans andfådda andetag hade istället blivit långa stöningar.

Jag kysste honom men avbröt kyssen och viskade istället.

"I Luv You"

 

Jag tog tag om Ashleys handled medan far bestämt förde mig mot köket där jag upptäckte att Christyn satt med ett röd/rosa märke på halsen som om någon velat strypa henne.

"Vad gör hon här?" mumlade jag och Christyn brast ut i gråt. Ashley var lika chockat som jag.

"Ja, du det borde väll du veta" grät hon.

"Christyn här berättade till mig att hon kommit hit för att be om förlåtelse för det som hon gjort mot dig men då hade du fått ett  'raseri utbrott' och knuffat henne så att hon föll på golvet" sa far besviket och kollade argt på mig. "Va?" jag gjorde en gest. "Tvärtom"

Far struntade i min kommenar och fortsatte irriterat.

"Hon förklarade hur du hotade henne med kniv och vrålade åt henne att gå." Jag suckade. "Det är inte sant!" skrek Ashley och kollade frustrerat på far som stod med armarna i kors. "Hur kan du inte tro på mig?" utropade jag.

"Jag känner Christyn väl och vem ska jag lita på om hon kommer klockan åtta rödsprängd i ögonen och svullen om halsen?" svarade han gällt. "Det är orrätvist. Du borde tro på din egen dotter" protesterade Ashley.

"Och du, unga dam ska gå upp på ditt rum. NU" svarade far åt Ashley och hon sprang ledsamt upp.

"Hur kan du göra så här och hur kan DU göra så här!" jag nickade mot Christyn först och pekade på far sen.

"Gå upp på ditt rum" befallde far "Jag kommer alldrig förlåta dig för detta" grät jag och jag sprang upp in till toaletten.

     

" I    t h i n k    i    c a n     n e v e r     f o r g i v e    y o u     f o r    t h i s "


Jag brast ut i gråt och kände hur magvärken och illamåendet steg fram. Jag böjde mig framför toan och spydde.

"Usch" suckade jag äcklat. Jag drog fram mobilen ur fickan och knäppte fram Ashleys nummer.

"Hej" snörvlade Ashley fram och jag märkte att hon antagligen också gråtit eftersom jag hörde att hon var snuvig.

"Jag kan inte stanna här längre" mumlade jag. "Vad ska vi göra?" undrade Ashley.

"Jag har en plan men jag vet att det kommer innebära trubbel" svarade jag hest.

"Jag lyssnar"

-

Jag tittade nervöst på Ashley. "Följ efter mig."

Lydigt följde jag efter och fi tripppade nerför trappan. Klockan var 12.03 på natten och jag drog på mig mina boots eftersom det var ganska dragigt där ute. Ashley tog med sig ett par jackor. Hon öppnade den gnissliga dörren.

Ett högljutt pipande lämnade den och jag såg mig skrämt runtomkring.

"Kusten är klar" viskade jag och hon nickade och klev ut. Försiktigt stängde hon dörren efter sig.

"Vi klarade det" jag pustade lättat ut.

"Kom Tiffany" Ashley gick fram till bilen.

"Men, vad ska vi?" frågade jag. Till en kompis. Du kommer älska henne, hon är bedårande och bor några kvarter bort" förklarade Ashley och jag gurglade ett okej tillbaka.

"Hur lång tid ska vi vara borta?" "Nån dag.Tills det blir lugnare" svarade jag och hon nickade.

"Let's go"

 

____________________________________________________________________________________________

 Drama and looove. Lite hett med Justin och Selena......(hehe).

Men det blev ju typ lite 'action' vid tiffanys perspektiv så... KOMMENTERA VAD DU TYCKER :)

 Nästa kapitel kommer kanske ut i slutet på den här veckan, vi får se. Det beror på hur mycket ni kommenterar.

 

 
 
Filippa

Filippa

4 mars 2013 21:46

JAG SKOJAR INTE,,,, DET VAR ASBRAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.filippa-eriksson.bloggplatsen.se

 
Lisa

Lisa

6 mars 2013 15:58

Vill ha nästa del!!!! :)

Älskar dina noveller!

http://Littlemixsweden.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av selenatornoveller - 30 april 2013 18:47

        Har bytt blogg!!!   första kapitlet på nya novellen är uppe!   Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här här här Här här Här här Här h...

Av selenatornoveller - 14 april 2013 20:03

Hej, här kommer trailern ni väntat på!!    Det kommer ta en stund innan själva novellen kommer börja eftersom desigen inte är klar men håll ut! Kolla novellen igen nästa månad eller något. Då kommer säkert desigen vara klar. Förhoppningsvis komer en ...

Av selenatornoveller - 13 april 2013 11:42

  Så grym låt (lyssna gärna medan du läser)   2 månader Senare Jag suckade nöjt medan Justin lätt kysste min nacke. Jag älskade verkligen när han gjorde det på morgonen. Jag la mig om på rygg och slog upp ögenen och stirrade upp i take...

Av selenatornoveller - 9 april 2013 19:30

Jag harklade mig extra högt. "Okej Fanny. Jag måste dra. Puss." sa Ashley och knappade av samtalet.  "Nu drar vi." sade jag förväntansfullt. Vi hade låtsats att gå till skolan och så fort pappa gått hade vi sprungit in igen och planerat men d...

Om novellen:

Selena har precis träffat Justin efter hans turné när en massa problem uppstår. Kommer verkligen Selena och Justin göra slut? eller kommer Selena och Milly bli vänner och kommer hon bli svartsjuk på Tiffany bara för att hon och Justin umgås? Svaren får du i den pågående novellen: As Long As You Love Me. Har verkligen alla sagor ett bra slut....

 

Fråga?




 

 

Selenaworld

För att se min Selena Gomez blogg klicka på bilden nedan:


Omröstning

Gillar du den nya designen?
 Ja
 Nej
 sådär
 kunde vara bättre

Sök i bloggen

Arkiv

2012:

Oktober

November

 

 

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards