Jelena noveller: Noveller om paret Justin Bieber & Selena Gomez

Direktlänk till inlägg 13 mars 2013

As long as you love me 36. What the f*ck?

Av selenatornoveller - 13 mars 2013 16:30

 
 

Jag himlade med ögonen mot honom. "Lägg av. Vad skulle du annars göra förutom att, Just det! festa med tjejer och sedan ligga med dom!" skrattade Ryan som satt bredvid honom. "Jag är ingen pedofil!" protesterade Chaz. "Än ja!" den här gången var det Justin som svarade. "Ärligt varför behövde de 2 idioterna följa med" viskade jag till Jusitin som log roat åt mig. "Vi hörde det där!" tjoade Ryan. Jag skakade hopplöst på huvudet innan jag lutade mig mot Justins bröst. Jag gäspade kort innan jag flätade samman min och Justins hand. Jag slöt mina ögon och somnade djupt.


 

"Va?" utropade Sofie sorgligt. "Jag som trodde ni skulle åka iväg imorgon!"

"Tiffany kan jag få prata med dig en stund?" Ashley puttade ut mig ur rummet och stängde dörren försiktigt om sig.

"Vad?!" "Uppför dig!" väste hon åt mig. "Jaha men om du inte minns det ska jag träffa Scooter!" fortsatte jag,

"Imorn ja!" "Meh" fräste jag och hon avbröt mig. "Kom igen Tiff. Sofie har inte så många vänner och de flesta utnyttjar henne för att hon är modell. Ge henne en chans?" jag tvingades att se in i hennes blåa ögon och jag såg att hon talade sanning. "Okej okej!" "men bara en natt!" jag knuffade undan henne och gick ner för att hämta våra väskor.

Ashley gned sin svidande arm jag råkat smälla till när jag öppnat dörren.

"Tack!" hon var ironisk och jag himlade med ögonen. "You're welcome."

-

"Hejdå Tiffany!" Sofie svängde med sina armar och jag besvarade hennes kram.

"Vi ses Ash" mumlade hon ledsamt och kramade om henne också. "Jag kommer sakna dig" Ashley avslutade kramen och log snällt. "Jag hälsar på snart" vi gick mot bilen och Sofie stängde långsamt dörren och jag antog att hon rusade upp till sitt rum. Stackarn, tänkte jag och knäppte på säkerhetsbältet. "Jag vet" sa Ashley som om hon läst mina tankar.

Vi körde snabbt iväg och var framme.

"Är du säker att jag inte ska lämna dig hos Scooter?" frågade hon med händerna på ratten.

"Nej, jag tar nog hellre bussen" svarade jag tacksamt och gick mot buss hållplatsen där Ashley lämnat mig. "Kom hem innan 10!" vrålade Ashley. "Ja då!" ropade jag tillbaks och klev på den äckliga bussen. Jag fattade inte hur jag kunde välja buss istället för bil men nu var det försent. Jag ville inte att Ashley skulle slösa på bensin för min skull.

Det var fel av mig att bara vilja åka iväg från Sofies hus efter bara en kvart men ja..., alla människor gör fel ibland.

 

Jag kollade på min svartvita tröja och pillade lite med mina vita långbyxor jag hade på mig. Jag hade lånat en liten svart väska av Candy som jag glömt lämna till henne. Jag hoppades att hon var okej.

När jag kommit till rätt station klev jag av och kollade mig runtomkring. Vänta, här ligger inte studion!

 

Vakterna trängde sig igenom alla galna fans som skrek mitt namn. Ibland log jag mot dom eller vinkade eller gjorde den 'klassiska' winken. Jag pustade ut när jag kommit fram till Radio stationen vi skulle vara på.

"Woow, the fans are really Crazy Justin!" hörde jag Kenny säga som stod bakom mig.

"Ja, jag har ju de bästa fansen i världen" svarade jag nonchalant vilket fick honom att smila roat.

"Jepp" flinade han innan Alfredo sa till mig att gå in i studion efter 5 min väntande.

-

Intervjun tog inte så lång tid mest frågor om min framtid och vad jag planerar och jag svarar samma svar som alltid.

Jag suckade djupt när alla fans fortfarande gormade utanför. Visst, jag var glad för att de finns där för mig (bokstavligen hela tiden) men ibland kan det vara tröttsamt. Jag var villig att skriva autografer och ta bilder och sedan hoppade jag in i bilen. Jag låste upp min mobil och knappade in koden. Jag tryckte på meddelanden och ett nytt från Selena dyktes upp.

 Hi sweetheart. ska till en premiär för spring breakers så kmer inte hem ikväll. Puss pårej! - Sel.

Jag stönade och stängde av den helt. Jag glömde helt bort att skicka ett svar men jag var så utmattad av signerande, tjutande tjejer, frågor och oljud. Jag önskade att Selena väntat men hon väntar ju alltid på mig så nu var det väl min tur.

Jag lutade mig tillbaka och märkte att Alfredo sattit och pratat med mig. "Eller hur?" han avslutade meningen.

"Va, va?" undrade jag och piggnade till. Han himlade med ögonen och gav mig en blick. Jag gjorde en gest med händerna. "Inget" mumlade han till slut. Jag gjorde en grimas men ryckte sedan på axlarna.

Om han inte ville säga det igen var det lugnt för mig.

 

Jag log brett och försökte se in i så många kameror som möjligt. Snart kom Rachel och ställde sig bredvid mig. Jag gjorde en ny pose innan vi gick ut. Några fotografer följde mig ut. Jag följde livvakten medan jag log för alla paparazzis.

Egentligen gillade jag inte paparazzis men eftersom det var premiär så gjorde det väl inget om man gav dem lite uppmärksamhet? Jag gick mot den svarta, stora bilen och satte mig längst bak i mitten som vanligt. Jag väntade på Rachel som snart kommit efter att ha modellat inför alla paparazzi fotografer.

"Galen kväll va?" jag ryckte till när Rachel sa det.

"Visst!" fnittrade jag tillbaka som vi gjorde på inspelnignarna. Jag fumlade lite på min långa oranga klänning nervöst.

Det tog lång tid innan vi kom fram till hotellet vi skulle vara vid.

Vanessa skulle komma och Ashley benson kunde inte komma. Jag påmindes varför Paris var min favorit stad.

Jag gillade förstås Berlin, Bryssel och Madrid men Paris var så speciell. Jag har varit här 4 gånger. 1 av de gångerna med Justin....   Jag gick upp på mitt rum och tog av mig min långa klänning.

Justin hade inte skickat ett svar, bör jag vara orolig? funderade jag medan jag gick igenom min packning.

Kom igen Selena! Han har ju också fullt upp!! beslöt jag och upptäckte att jag bara hade 2 outfits med mig. Jag svor lågt för mig själv men jag klarar mig väl med 2 looks. 1 för intervjuer och en för att åka hem och annat. Jag nickade innan det knackade på dörren. "Vem är det!?" röt jag irriterat och slängde igen min väska.

"Heej you!" tjöt Vanessa vid dörren "Åh hej Vanessa!" hälsade jag innan hon drog bort mig. Nu hade jag bara en big size tröja och ett par slitna jeans som jag åkt dit med. "Du måste se detta!" hojtade hon och drog ut mig på balkongen där Rachel stod med en kort svart klänning samt håret på ena sidan i en ganska rockig stil . Vanessa hade en blå underbar klänning som gick ner till tårna.

Min blick blev fäst mot alla skrikande fans utanför huset.

"Men gud!" upphetsade jag mig och kastade ett par blommor som stod som prydnader på balkongen.

Jag vinkade åt dom och efter 25 minuter gick jag in.

Klockan var tolv prick. Jag slöt ögonen och somnade djupt. Jag längtade efter att träffa Justin.

 

________________________________________________________________________________________

Hehe, inget speciellt i kapitlet va? Har bestämt mig att avsluta novellen vid kapitel 50 och sedan starta en ny blogg på

blogg.se som inte kommer att handla om Justin och Selena. Kanske kommer Selena ha huvudrollen fast som en annan persom har inte bestämt mig men ialla fall KOMMENTERA!



 
 
Ingen bild

frida

13 mars 2013 22:46

OMG!!! klickade mig precis in på din blogg och jag blev helt superduperjätte glad! bokstavligen. har letat efter någon bra jelena novell länge nu men inte hittat någon dom uppdaterar regelbundet. däeför blev jag super glad när jag hittade din blogg! detta kommer nog låta sjukt men jag har redan läst alla kapitel för jag tyckte dom var så himla bra! du är förresten king på att skriva, hoppas att du fortsätter för du skriver som en författare! hoppas du fortsätter med en ny jelena novell efter den här!
Kram! :)

 
Ingen bild

Filippa

14 mars 2013 15:55

Super braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

 
Lisa

Lisa

16 mars 2013 18:23

Fortsätt!!! Är heeelt besatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://gomezdaily.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av selenatornoveller - 30 april 2013 18:47

        Har bytt blogg!!!   första kapitlet på nya novellen är uppe!   Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här Här här här här Här här Här här Här h...

Av selenatornoveller - 14 april 2013 20:03

Hej, här kommer trailern ni väntat på!!    Det kommer ta en stund innan själva novellen kommer börja eftersom desigen inte är klar men håll ut! Kolla novellen igen nästa månad eller något. Då kommer säkert desigen vara klar. Förhoppningsvis komer en ...

Av selenatornoveller - 13 april 2013 11:42

  Så grym låt (lyssna gärna medan du läser)   2 månader Senare Jag suckade nöjt medan Justin lätt kysste min nacke. Jag älskade verkligen när han gjorde det på morgonen. Jag la mig om på rygg och slog upp ögenen och stirrade upp i take...

Av selenatornoveller - 9 april 2013 19:30

Jag harklade mig extra högt. "Okej Fanny. Jag måste dra. Puss." sa Ashley och knappade av samtalet.  "Nu drar vi." sade jag förväntansfullt. Vi hade låtsats att gå till skolan och så fort pappa gått hade vi sprungit in igen och planerat men d...

Om novellen:

Selena har precis träffat Justin efter hans turné när en massa problem uppstår. Kommer verkligen Selena och Justin göra slut? eller kommer Selena och Milly bli vänner och kommer hon bli svartsjuk på Tiffany bara för att hon och Justin umgås? Svaren får du i den pågående novellen: As Long As You Love Me. Har verkligen alla sagor ett bra slut....

 

Fråga?




 

 

Selenaworld

För att se min Selena Gomez blogg klicka på bilden nedan:


Omröstning

Gillar du den nya designen?
 Ja
 Nej
 sådär
 kunde vara bättre

Sök i bloggen

Arkiv

2012:

Oktober

November

 

 

Kategorier

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards